مهار ضربه ژاوی از رونالدو بیشتر چسبید

  • مهار ضربه ژاوی از رونالدو بیشتر چسبید

    ورزش سه: علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بعد از دیدار با السد در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازیکنان کار بزرگی را انجام دادند و خیلی خوشحالم و نمی‌دانم چه بگویم. خوشحالم مردم خوشحال بودند و واکنش آخر من به خاطر دعای مردم بود.

    من زحمت زیادی کشیدم و می‌دانستم چنین اتفاقی برای من و باشگاه می‌افتد. به پیشنهاداتم فکر نکردم و می‌دانستم چه اتفاقی قرار است بیافتد. دوم شدن با بازی نکردن در فینال تفاوتی ندارد پس باید تلاش کنیم و قهرمان شویم.

    وی ادامه داد: از آقای برانکو تشکر می کنم که خیلی زحمت می کشد و خیلی جدی تلاش می کند و تمام تمرکز خود را روی فینال گذاشته است. بازی های سنگینی داریم و 4 روز دیگر در لیگ به میدان می رویم. به آقای برانکو بابت تیمی که دارد تبریک می گویم و امیدوارم آقای برانکو در پایان 4 سال، به قهرمانی آسیا برسد.

    وی در ادامه تصریح کرد: واقعا خدا به ما کمک می کند و خیلی بازیکنان از تیم ما جدا شدند. ما نمی توانستیم بازیکن بخریم و 5 بازیکن از دست دادیم. عالیشاه 10 دقیقه بازی کرد و ماهینی مصدوم شد. دست برانکو واقعا خالی است و به او تبریک می گویم.

    بیرانوند در بخش بعدی صحبت های خود خطاب به هوادارانی که موفق به حضور در ورزشگاه نشده بودند، گفت: از هوادارانی که نتوانستند در این دیدار حاضر شوند، می خواهم فردا یازده صبح که ما تمرین داریم، در تمرین ما حاضر شوند و ما منتظر آنها هستیم.

    به تشویق هواداران نیاز داریم. از تمامی رسانه ها تشکر می کنم که یک هفته قبل از بازی سنگ تمام گذاشتند و اجازه ندادند به پرسپولیس حاشیه وارد شود و امیدوارم در فینال نتیجه خوبی بگیریم.

    دروازه بان پرسپولیس در واکنش به مهار ضربه ژاوی، عنوان کرد: گرفتن ضربه سر ژاوی را به پنالتی رونالدو ترجیح می‌دهم چون خیلی به من چسبید.

 


دانلود رایگان 2 خیلی ,ضربه ,مهار ,بازی ,برانکو ,چسبید ,مهار ضربه ,آقای برانکو ,بیشتر چسبید ,رونالدو بیشتر ,ضربه ژاوی ,رونالدو بیشتر چسبید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت رسمی باشگاه نیل رود جوکندان تحلیل فست فود رستوران دانلود فیلم آهنگ قیمت کاشی و سرامیک نابغه‌ی سر‌به‌هوا سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت